Autor Wiadomość
Aronnes
PostWysłany: Śro 17:11, 10 Gru 2008    Temat postu:

Heh , mnie by bardzo pasował taki pomysł
Gość
PostWysłany: Pią 14:29, 14 Lis 2008    Temat postu:

No mniej więcej taki system był we wrotach Baldura : )
Kochana gierka ^^
Aronnes
PostWysłany: Pią 10:35, 14 Lis 2008    Temat postu: Zasada dzień/noc

Wprowadzam do gry cykl dzień/noc . Jeżeli gracz jest na powietrzu , może w każdej chwili wypowiedzieć hasło : Określam czas . Coś w tym stylu , ja odpowiadam np. Jest popołudnie . Postać może wysypiać się wszędzie , u ludzi , jeżeli pozwolą , lub np. Rozłożyć namiot , rozpalić ognicho . Jeżeli postać jest ,,długo na nogach'' otrzymuje kary do rzutów .

Rodzaje :
-zmęczona
-wykończona

Postać wykończona , po jakimś czasie zemdleje z wycięczenia i nie będzie zdolna do dalszej rozgrywki !!

Oczywiście , że w trakcie rozgrywki będą rzucane hasła , jaka pora jest teraz , również przeze mnie .

Przykład :

Otwieracie drzwi , tym czasem opuszczając posiadłość bogatego kupca , jest środek nocy , a Aramil odczuwa zmęczenie

(Wyspanie się regeneruje energie , przywracając wszystkie przygotowane zaklęcia .)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group